Cпеціальність маркетинг

Маркетинг давно вийшов за рамки бізнес-інструменту, увійшовши до некомерційних сфер діяльності і навіть питань особистого позиціонування. Спеціальність «Маркетинг» користується величезною популярністю серед абітурієнтів у всьому світі.

У рамках нашої роботи ми тісно співпрацюємо з фахівцями з вивчення ринку: талановитими студентами, викладачами кафедр маркетингу, незалежними консультантами, маркетологами. Запрошуємо і тебе приєднатися до команди професіоналів і відповісти заявкою на вакансію для маркетологів! Для наших співробітників-фрілансерів завжди є великий вибір завдань з предметів:

Популярні напрямки маркетингу

  • Бренд
  • Директ-маркетинг
  • Інтернет-маркетинг
  • Дослідження ринку
  • Краплинний маркетинг
  • Маркетинг лояльності
  • Маркетингова стратегія
  • Паблісіті
  • Партизанський маркетинг
  • Подарунковий маркетинг
  • Продакт-плейсмент
  • Реклама
  • Ринкове домінування
  • Сегментація ринку
  • SEO-просування
  • Попит
  • Стимулювання збуту
  • Управління брендом
  • Цифровий маркетинг
  • Екаунт-маркетинг
  • інші напрями

Робота для маркетологів у нас передбачає максимальну свободу і самостійність. Ти сам визначаєш коло питань, за які готовий взятися, і тип завдань: теоретичні викладки, аналітичні роботи, розрахункові завдання. Вони можуть бути в рамках вузької спеціалізації або зачіпати фундаментальні питання.

Ніхто не має права нав'язати тобі завдання чи режим, в якому його слід виконувати. Адже всі наші співробітники - фрілансери, і, ставши одним з них, ти зможеш організувати свою роботу так, як вважаєш за потрібне.

Приклади завдань з маркетингу

Всі завдання різні і більшість з них потребують нестандартних рішень. Така фріланс робота для маркетологів не тільки прибуткова і комфортна, але й захоплююча! З прикладами завдань ти можеш ознайомитися вже зараз

  • Ситуаційний аналіз  (SWOT, PESTEL та інші аналізи конкретного підприємства в певний період розвитку; порівняльне дослідження двох та більше підприємств; визначення та аргументування підходящих видів маркетингу та заходів згідно з умовами ситуації);
  • Дослідження ринку  (перетворення даних про ринок, статистичний аналіз, в якому визначаються середні величини, частоти, коефіцієнти регресії та кореляції, здійснюється аналіз трендів тощо; аналіз конкурентоспроможності товарів/ компаній; формування звітів та/або презентацій по проведеному маркетинговому аналізу ринку;
  • Рекламний маркетинг  (аналіз рекламного повідомлення та його аудиторії; пошук найбільш ефективних шляхів для просування товару; створення сценарію чи схеми реклами).

Перш ніж приступити до виконання першого завдання, зареєструйся. А потім ми хотіли б визначити твій рівень володіння англійською мовою і наскільки добре ти знаєш свій предмет. Для цього потрібно пройти невеликий тест і написати есе на запропоновану тему (приклад тесту).

Нам потрібні справжні професіонали. Ми будемо щиро раді бачити тебе серед нас!