Cпеціальність маркетинг
Маркетинг давно вийшов за рамки бізнес-інструменту, увійшовши до некомерційних сфер діяльності і навіть питань особистого позиціонування. Спеціальність «Маркетинг» користується величезною популярністю серед абітурієнтів у всьому світі.
У рамках нашої роботи ми тісно співпрацюємо з фахівцями з вивчення ринку: талановитими студентами, викладачами кафедр маркетингу, незалежними консультантами, маркетологами. Запрошуємо і тебе приєднатися до команди професіоналів і відповісти заявкою на вакансію для маркетологів! Для наших співробітників-фрілансерів завжди є великий вибір завдань з предметів:
Популярні напрямки маркетингу
- Бренд
- Директ-маркетинг
- Інтернет-маркетинг
- Дослідження ринку
- Краплинний маркетинг
- Маркетинг лояльності
- Маркетингова стратегія
- Паблісіті
- Партизанський маркетинг
- Подарунковий маркетинг
- Продакт-плейсмент
- Реклама
- Ринкове домінування
- Сегментація ринку
- SEO-просування
- Попит
- Стимулювання збуту
- Управління брендом
- Цифровий маркетинг
- Екаунт-маркетинг
- інші напрями
Робота для маркетологів у нас передбачає максимальну свободу і самостійність. Ти сам визначаєш коло питань, за які готовий взятися, і тип завдань: теоретичні викладки, аналітичні роботи, розрахункові завдання. Вони можуть бути в рамках вузької спеціалізації або зачіпати фундаментальні питання.
Ніхто не має права нав'язати тобі завдання чи режим, в якому його слід виконувати. Адже всі наші співробітники - фрілансери, і, ставши одним з них, ти зможеш організувати свою роботу так, як вважаєш за потрібне.
Приклади завдань з маркетингу
Всі завдання різні і більшість з них потребують нестандартних рішень. Така фріланс робота для маркетологів не тільки прибуткова і комфортна, але й захоплююча! З прикладами завдань ти можеш ознайомитися вже зараз
- Ситуаційний аналіз (SWOT, PESTEL та інші аналізи конкретного підприємства в певний період розвитку; порівняльне дослідження двох та більше підприємств; визначення та аргументування підходящих видів маркетингу та заходів згідно з умовами ситуації);
- Дослідження ринку (перетворення даних про ринок, статистичний аналіз, в якому визначаються середні величини, частоти, коефіцієнти регресії та кореляції, здійснюється аналіз трендів тощо; аналіз конкурентоспроможності товарів/компаній; формування звітів та/або презентацій по проведеному маркетинговому аналізу ринку;
- Рекламний маркетинг (аналіз рекламного повідомлення та його аудиторії; пошук найбільш ефективних шляхів для просування товару; створення сценарію чи схеми реклами).
Перш ніж приступити до виконання першого завдання, зареєструйся. А потім ми хотіли б визначити твій рівень володіння англійською мовою і наскільки добре ти знаєш свій предмет. Для цього потрібно пройти невеликий тест і написати есе на запропоновану тему (приклад тесту).
Нам потрібні справжні професіонали. Ми будемо щиро раді бачити тебе серед нас!